Procedura reklamacyjna

Sprzedawca jest zawsze odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną na podstawie rękojmi, na zasadach ogólnych określonych przez prawo. Reklamacje można składać mailowo na adres: [email protected] lub pisemnie na adres: MAKOSA Jacek Mąkosa, ul. Wyboista 20, 05-092 Łomianki.

 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 

b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 

c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 

d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

 

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.